пʼятниця, 16 квітня 2021 р.

Як підтримати людину із психічним розладом

 

Як підтримати людину із психічним розладом на роботі: поради для керівників та колег

    Для того, щоб підтримати людину, яка має складнощі з психічним здоров’ям, насамперед варто демонструвати емпатію, відкритість, вміння слухати. Нижче кілька рекомендацій, які стануть вам у пригоді:

  • Заохочуйте підлеглого до відвертої розмови

    Виберіть відповідне місце — таке, де ніхто вас не буде чути, де буде затишно і комфортно. Ставте прості, відкриті та неосуджувальні питання: «Як ти почуваєшся?» «Що саме погіршує твій стан?», «Як це впливає на виконання завдань?», «Яка тобі потрібна допомога?», і дайте можливість підлеглому пояснити власними словами, якої саме підтримки він або вона потребує.

  • Шукайте рішення разом

    Фокусуйтеся на тому, що людина може робити, замість того, що їй дається важко. Зверніть увагу на фактори, які негативно впливають на її самопочуття: фіксований графік роботи, нечітко сформульовані завдання або цілі компанії, небезпечні умови роботи.

    Відрегулюйте робочий графік так, щоб колега мав або мала змогу відвідувати сесії з психотерапевтом, якщо він чи вона не може робити це в позаробочий час.


  • Уникайте стереотипізації

    Уникайте припущень або упереджень щодо того, чи може людина справлятися з обов’язками на роботі у зв’язку з психічним розладом. Випрацюйте разом план, згідно з яким вашому підлеглому буде легше виконувати завдання та досягати покладених цілей. 

  • Поважайте приватність

    Подбайте про те, щоб інформація про психічний розлад людини не розкривалася іншим. Обговоріть з ним або нею, що можна розповідати іншим, а що ні.

  • Заохочуйте підлеглого шукати фахову підтримку

    Розкажіть підлеглому про те, де він або вона може шукати фахову допомогу

  • Будьте підтримкою

    Скажіть колезі, що ваші двері завжди відчинені для нього або неї. Заохочуйте інших колег із розумінням ставитися до працівників із психічними захворюваннями. 

  • Реалізовуйте програми підтримки людей із психічними розладами

    Для цього не потрібно робити великі матеріальні інвестиції. Наприклад, ви можете організувати невеличкі зони в офісі для фізичної активності або відпочинку працівників у тиші. В першу чергу ви маєте бути готові вчитися.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Чому стримувати свої почуття на роботі - шкідливо для здоров'я

  Чому стримувати свої почуття на роботі - шкідливо для здоров'я      Уявіть, що ви - на висоті 10 тисяч метрів, у вузькому проході штов...